Tuesday, September 11, 2007

Quirino Station


Once a mage in an online game of ragnarok asked me what is love. at first hindi ko na sagot ang tanong nya dahil ako man ay hindi ko rin alam ang sagot. Marami na ang nag bigay ng kahulugan ng salitang yan at tanong ko sa aking sarili na tagpuan kaya nila ang tunay na ibig sabihin ng salitang pag mamahal?

Lumipas ang mga araw bago ko na sagot ang tanong nya. ang sabi ko ang pag ibig ay parang pag sakay ng train, ikaw ang mag dedesisyon if your going to ride the first train or your going to wait for the other one. Pero ano man ang piliin mo for sure you wont find the same train at the same station at the same time, if your going to ride the first train then you will not see the second train and if your going to let the first one go you will not get a chance to ride it again.
And you know what happened to the mage?

We both took the ride and we enjoyed the ride, yes we both fell inlove but
sad to say love like a train has its last station, may katapusan ang riles.....

and the mage was right the ride was worth it, and it was the best train ride i ever had.

No comments:

Post a Comment

Sabi nga nila:

minsan
kaylangan
mong
mging
malakas...

pra
amining
mahina
ka...
-Josel Katherine